Belangrijk bericht

In deze onzekere tijden willen we u graag op de hoogte houden hoe FitForMe reageert op de situatie rondom COVID-19.

Bij FitForMe is uw gezondheid altijd onze belangrijkste prioriteit! Blijf alsjeblieft veilig en goed geïnformeerd!

Ons hart gaat uit naar iedereen die direct of indirect is getroffen door het coronavirus. Wij wensen iedereen die door het virus is getroffen een gezond en spoedig herstel toe. Onze waardering gaat uit naar jullie allemaal die moeite doen om voor elkaar te zorgen. Samen maken we een verschil!

Uw supplementen

Wij vinden het erg belangrijk dat u uw supplementen dagelijks kunt blijven gebruiken. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw supplementen op tijd in huis hebt. Wees gerust, we hebben voldoende voorraad en we zullen uw supplement blijven leveren.

Is uw vervolgbezoek uitgesteld?

We begrijpen dat in veel gevallen uw afspraak met uw arts wordt uitgesteld vanwege de huidige noodsituatie. We kunnen ons echter voorstellen dat u mogelijks vragen heeft over uw vitamines en de inname hiervan. We zijn er om u bij deze vragen te ondersteunen. Ons klantenserviceteam is op volle capaciteit en staat klaar om uw vragen of opmerkingen te beantwoorden.

Wij staan altijd voor u klaar! 

Onze klantenservice blijft bereikbaar en openingstijden blijven ongewijzigd!

Neem bij twijfel of vragen contact op met onze klantenservice op het nummer 03 808 22 41. Of per e-mail op [email protected]

Levering

Het is altijd mogelijk om het afleveradres te wijzigen via e-mail of telefonisch via bovenstaande contacten.

Samen met onze logistieke partners zorgen wij ervoor dat uw bestelling bij u thuis wordt afgeleverd, zoals u gewend bent. Laten we ervoor zorgen dat we hun instructies respecteren, zoals het vermijden van fysiek contact.

We maken van deze gelegenheid gebruik om u het allerbeste te wensen, in de hoop dat deze situatie met ieders medewerking zo snel mogelijk weer normaal zal worden.

FitForMe-team